Sommarmys!

Igår var det full aktivitet hela dagen, värmen till trots.

Det städades på vinden och kördes skytteltrafik till Fränsta med mängder av papper och kartonger. En liten tur till Mattias hann vi också med innan hemgång och dusch.
Därefter tog vi en cykeltur till familjen Högbom för lite grillat, gott sällskap och förberedelser inför vår semester -  vi längtar.

William cyklade själv hela vägen och jag är så glad för hans skull. Tror att han växte ett par meter i självkänsla igår. Det är han verkligen värd min älskade go´kille.

Även Emilia cyklade hela vägen på sin lilla prinsesscykel. Hon imponerade stort på mig med enormt starka benmuskler. Mammas älskade go´jänta!



Det blev sent igår kväll för oss alla och idag har jag och barnen tagit sovmorgon - skönt!  Daniel ligger och sussar nu efter ett avklarat arbetspass på morgonkvisten. Strax är det dags att fixa frukost och packa lite saker inför dagens äventyr.
Åka båt, fiska, sola och bada står på schemat idag - nice!

Kramelikram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0