Ny bloggstart!

Ca två år har gått sedan jag skrev här sist. Helt galet vad det kan hända många saker på två år!
Har bestämt mig för att börja skriva igen. Bloggdagbok är ett helt otroligt verktyg egentligen, fantastiskt roligt att kunna gå tillbaka och läsa om det som hänt tidigare. Man glömmer ju annars så lätt...

En liten uppdatering är på sin plats, men det får bli en annan dag.

Just nu är det bara jag och min mysjänta hemma och vi ska ha lite spa, måla naglar och bara mysa tillsammans. Storebror sover sin andra natt hos sin söta farmor tillsammans med kusin Max.
Lite senare ska vi packa en liten utflyktskorg och åka iväg till lekparken och njuta av det fina vädret.

Nu är det bubbelbad som gäller!

Kommentarer
Postat av: lilian moberg

Hej Kicki



Hej Kicki!

Vad kul att du tänker börja att blogga igen, så då hörs vi kanske här på bloggen .....Hoppas att Emilia och du fick njuta av varandras sällskap idag...Ibland är det skönt att göra något tillsammans med ett barn i taget, eller hur? Vi hörs och ses...... Kram...



2011-06-05 @ 19:04:33
URL: http:// lillowill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0