En riktig mysdag...

Den här morgonen började ju med förnyad bloggstart och hemaspa med min lilla dotter. Det var jättemysigt att få vara bara vi tjejer. Tror det uppskattades lika mycket av Emilia som av mig. Till att börja med blev det skumbad med en massa luktagott i och därefter klippte jag hennes lugg och fönade hennes hår. Sen ville hon ta på sig en fin lila klänning med tillhörande leggings och det måste hon ju få göra en sån här dag. Slutligen var det dags att måla alla naglar - lila såklart. En nöjd och stolt liten tjej serverades sedan färsk frukt och en film, medan jag tog mig en lång, skön dusch. Helt klart underbart!

Vid lunchtid hämtade jag William och Max hos farmor/mormor och eftermiddagen spenderades ute i det vackra solskenet med kaffe, saft och kakor. Jätteskoj att få rå om Max också. Blir alltför sällan mellan gångerna numera sedan den lilla familjen bosatte sig på vackra Alnö...

Dessutom har jag faktiskt startat upp tre större projekt idag; bloggandet, projekt rensa och sortera bland alla tusentals foton samt ytterligare ett projekt som jag än så länge håller lite hemligt. Undrar just var all min energi kom från? Kanske har att göra med att jag nu är klar med studierna för denna termin. Jag rekommenderar verkligen INGEN att både plugga heltid och jobba heltid samtidigt. Extremt lättad över att vara klar! Nu finns massor med mer tid över till det viktigaste i hela världen - att umgås med min familj och mina vänner...

Kramelikram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0