En helt vanlig torsdag!

Märker att det blir svårare och svårare att hålla en daglig update här på bloggen.
Jag skulle så gärna vilja eftersom jag tycker att det här är ett enormt bra sätt att skapa dagbok på. Jättekul att kunna gå tillbaka och läsa om vad man gjorde då och då.

Igår (onsdag) var det barngympa för William. Han var lika nöjd som alltid efteråt.
Han älskar verkligen detta. Nästa vecka är det avslutning... snyft.
Skulle vilja skicka en stor eloge till Jessica och Sussie som är världens bästa lekledare!

Emilia är fortfarande febrig och Daniel blir fortsatt hemma.
Idag har hon dock varit väldigt pigg och glad så med lite tur är det över snart.

Bestämde mig idag för att köpa med mig en liten "jag uppskattar dig-present" till min Daniel.
Vill att han ska få lite extra bevis på uppskattning och kärlek emellanåt.
Han är verkligen bäst på väldigt många sätt.
Jag älskar dig!

Några andra som står mig väldigt nära och som jag uppskattar väldigt mycket är mina jobbarkompisar. Känner mig överlycklig över att jag har dem att dela dagarna med.
Puss på er! Love you all!!!

                                                                                    LOVE IS ALL WE NEED!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju för söt du Kickan! Min bror kan skatta sig lycklig! =)



Ja i Påsk blir det helt troligen en trip hemmåt västra! Jag & lillpluppen! Vore NAJS att få umgås med er! PÖSSAR!!

2009-04-06 @ 17:24:06
Postat av: Ann-Christin

Men du, min goa och underbara vän och kollega - vilket stort hjärta du har! Önskar Dig och din familj en mysig påskhelg.

Saknat dig på jobbet.... massor av påskkramar

//A-C

2009-04-09 @ 21:52:18
Postat av: Lassemannen

Hur mycket tycker inte vi om dig då.......?

Jobbet är jättekul, och att få ha dig där som uppmuntrande, glädjespridande och supermedmänniska är ett privilegium. STOR KRAM // Lasse

2009-05-29 @ 18:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0